4.3.2 zdroj příjmů / manuál IIHF
Zajistit úspěšný provoz umělé ledové plochy znamená nabídnout program a aktivity pro každého příslušníka společnosti.Čím více potenciálních uživatelů haly tím větší úspěch pro provoz haly.Je řada návodů jak udržet prosperitu ledové plochy ale aktuální výnos se velice liší v závislosti na místní komunitě,okruhu návštěvníků a prostřed.
Další klíč k úspěchu je nabídnout návštěvníkovi haly permanentní časovou vstupenku. Majitel časově neomezené vstupenky má možnost návštěvy haly pokud se děje něco zajímavého na ledě, účastnit se lekce bruslení, soustředit se na hokej nebo krasobruslení, soutěžit jako mladí účastníci ve vybraném sportu a potom vybaven vlastní výzbroji možnost zahrát si rekreační hokej s dospělými nebo věnovat se programu krasobruslení.
Je důležité pro vaši halu vytvořit úspěšný harmonogram.Je několik „nejlepších způsobů“ které je třeba sledovat a poté uplatnit v pravý čas.
Roční příjem ledové haly dle prototypu IIHE v Evropě v roce 2001 se pohyboval v rozmezí 250000-350000 Euro. Důležitou položku v příjmech muže tvořit příjem za reklamu uvnitř haly a výhradní právo na reklamu.